Cum se curata parchetul laminat?

Am incercat diverse solutii din comert insa toate lasa urme destul de deranjante, mai ales ca parchetul meu este unul lucios. Toate firmele promit pe eticheta o stralucire incredibila si fara urme, in fapt nici vorba de asa ceva.
Apoi am vazut la o vecina ca-l curata cu otet cu apa, inafara de mirosul destul de intepator si rezultatul a fost la fel, urme peste urme de ziceai ca a venit cineva si l-a murdarit dupa ce l-am sters eu. Am vazut apoi ca vecina de care spuneam avea un parchet laminat mat, la cel mat fiind mult mai simplu.
Cineva mi-a recomadat o solutie de curatat foarte, foarte buna de la Amway care nu mai spun cat a costat ca stiti si dvs. Ca au preturi foarte mari, insa am zis ca nu conteaza costul daca isi face treaba.
Am ajuns acasa si am vazut ca a venit solutia mult laudata, nici nu am stat pe ganduri si m-am apucat de treaba, la final dezamagire toatala, urme peste urme!!!
Parchetul a fost cumparat online de la http://www.laminat-parchet.ro si mi-am zis sa-i sun pe ei sa-i intreb cu oare pot sa intretin si eu parchetul acesta sa nu mai aiba mereu urme pe el!

Au fost foarte draguti si mi-au explicat ca 99% din solutiile din comert sunt defapt pentru parchet din lemn masiv, solutii care in fapt contin o anumita doza de ceara care face foarte rau parchetului laminat, acesta avand suprafata superioara dintr-o melamina adica mai exact un plastic si astfel dupa ce dai cu solutie de parchet masiv acesta se umple de ceara care lasa urmele de care v-am tot spus ca ma scoteau din minti! Asadar prima data trebuia sa scap de ceara de pe parchetul laminat si abia apoi sa-l curat pentru a nu mai avea urme, ceara am scos-o cu apa combinata cu putin spirt. Procedeul este destul de greoi mai ales daca este multa ceara, mai exact trebuie sters pana acesta devine mat!
Asa am facut si dupa vreo 4-5 treceri cu solutia mai sus mentionata acesta a devenit mat! Bun, dar ce fac acum sa-l am lucios si fara urme!? Foarte, foarte simplu, solutia a fost mereu la indemana mea fara sa-mi dau seama, cei de la http://www.laminat-parchet.ro mi-au spus ca cel mai bine se curata cu apa combinata cu putin sapun, prima data se curata de mizerie cu acesta solutie si apoi cu o carpa moale se da un fel de luciu. 
Am ramas paf, parchetul arata ca nou fara nici un fel de urma pe el, m-am uitat din toate unghiurile ca nu imi venea sa cred ca am reusit dar si ca defapt totul era atat de usor si ieftin.
Se pare ca asa suntem noi, cautam mereu solutii cat mai complicate in loc sa incepem cu cele simple care ne sunt la indemana, asta este invatare de minte pentru mine sa nu mai sar imediat pe rafturile din supermarket daca vreau sa rezolv o problema!